Цілодобова диспетчерська служба

+38 (045) 984-02-49

+38 (067) 506-43-30

Доступ до публічної інформації

Звернення громадян

Повідомте адресу, залиште свої контакти й максимально точно опишіть причину звернення!

Даю згоду на оброблення персональної інформації щодо моєї особи

Будь ласка, дотримуйтесь вимог до звернення, визначених у ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (ВИТЯГ):

Стаття 5 Вимоги до звернення 

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об`єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Відповіді на листи і звернення, які Ви отримуєте з сайту, не мають статусу офіційного документа. Вони не можуть бути опубліковані у ЗМІ чи використані у вигляді посилань як офіційна відповідь, оскільки, згідно з законодавством України, офіційними вважаються тільки ті документи, які отримані у письмовому вигляді.

Відповідно  до Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Доступ до інформації забезпечується шляхом:

1. Систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

  • в офіційних друкованих виданнях;
  • на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет;
  • на єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
  • на інформаційних стендах;
  • будь-яким іншим способом;

2. Надання інформації за запитами на інформацію.

 Розпорядниками інформації, зокрема, визнаються:

  • суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
  • юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;
  • особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків;
  • суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

До розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, прирівнюються суб'єкти господарювання, які володіють:

  • інформацією про стан довкілля;
  • інформацією про якість харчових продуктів і предметів побуту;
  • інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статися і загрожують здоров'ю та безпеці громадян;
  • іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією).